Huvudet är en seg klump!

Hej Hallå!

Det blev en lyckad dag/kväll/natt igår! =)
Föst var det ju matchen på dagen och gud va kul det var! Hur underbart som hellst att spela! Det blev dock 0-0 men det var kul att Johan Helena och Erik kom och kollade. Jag fick spela på topp :D det gick väldigt bra enligt mig och många bra kommentarer fick jag :) fick spela typ hela matchen förutom den sista kvarten i första halvlek och de sista 10 min i andra för då kände jag själv hur ofokuserad jag hade blivit så det var inte lönt.

Sen åkte Erik med mig hem direkt och en snabb duch och lite käk sen sotd Alex och Babar utanför dörren en halvtimme tidigt x) men det blev bra ändå :) Gick ner för att möta Sven, Johan och Helena som kom kl 9.
Sen blev det massa tjöt med film(StayAlive och EnsamHemma2) till kl 12 då Babar och Alex drog hem och sen när den andra filmen var slut gick Johan och Helena och la sig x) haha vi försökte men det var ingen idé märkte vi :P

blev därefter en kamp mellan Louise-Erik mot Sven-Frida i mario cart, körde 32 banor! Shit också de vann men det var väldigt roligt iallafall :) Sen lite mer film-JohnTuckerMostDie- och Frida gick och la sig kl halv 5 :P Vi gick ut till lillstugan och somnade till Hitta Nemo ;) Somande kl 7 tror jag och Johan och Helena som somnat senast kl 1 (om de somande när de gick ut vill säga....) gick ju upp kl 9 så det blev 2 immar sömn för mig för de ville ju äta frukost. Okej de gjorde frukosten själva och den var serverad och klar sen när Jag Erik och Sven kom in ( - det gillar vi - ).
Det var alltså en kom-ihåg-värd kväll och natt och morgon ♥
eftersom jag sovit i 2 timmar inatt (plus lite sen med erik, typ någon minut här och där) blir det sängen för mig redan nu, ska nog slänga i min någon macka och hoppas på att Erik vill kolla sin mobil lite innan :) <3

Puss kram på er!! <33


Kommentarer
Postat av: Erik

Ja tiden mellan 5 på söndag eftermiddag till 2 på lördag eftermiddag var underbar:) <3

...Men vi tar Sven o Frida nästa gång vi kör:P

2009-09-23 @ 19:40:33
Postat av: louise

<3<3



Ja det gör vi lätt! Får ha revanch natt snart :D

2009-09-24 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0