ekonomisk kris ^^

Godmorgon folket!! =D

Haha Love gårdagen måste gå i repris iallafall en gång till!! Kanske lite mer konrtollerat och F*N va alla kommer tolka detta precis som de vill men då ska jag göra er besvikna och säga att ni kan sudda ut alla tankar ni fick nu :P Själv såg jag mig som oslagbar men du borde ha sett mig som en jobbig, fnittrande fjortis ^^ FÖRLÅT!!!

Mattias faaaan va kul det var att träffa dej igår!! Tillome 2 gånger helt oplanerat det var bäst :D
Har glömt av hur underbar du är vi måste ses oftare!! och 4 är ju mer än 3 ;) <9

Iallafall hade jag ju tänkt att byta min piercing idag då den skaver mot gommen och jag biter i den när jag äter "/ Dock har jag kommit på att det blir vääääldigt knappt med pengar för de tog mer eller mindre slut igår :P haha men jag tror nog att jag kan skpara ihop till en piercing iallafall :) We hope on it!!

Har sovit som en GUD inatt iallafall , bättre än på mycket längre (:

Pusselie Puss på er alla :D

Kommentarer
Postat av: Love

Hahahaha..hur kunde dina pengar ta slut, jag bjöd ju på 3 eller 4 eller 5 cider, 1 bonaqua på pressbyrån, å så köpte jag hundrakort till mig själv för 150kr, som sen inte fungerade, så jag fick ta taxi hem för 200kr. för mig var gårdagen dyyyyr, men du var värd allt det där -och ja, jag vill gärna ha en repris!



Kram <3

2010-06-21 @ 14:39:17
Postat av: Lollo

haha men Love jag kanske inte hade lika mycket pengar som du innan, och jag bjöd dig på en och du bjöd mig på 3. vem av oss var det egentligen som var mest påverkad när du inte ens håller koll på det ^^ haha!! Men va varför berättade du ingenting hallå shit nu mår jag dåligt :P Mitt fel jue...

2010-06-21 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0