Syskonen <3

Godmiddag antar jag :)

Fan sitter ju här och gråter av saknad!! Lillasyster Frida, KOM HEM!!!

Saknar ditt plinkande på gitarren
Saknar din röst när du går och sjunger
Saknar din exploderande energi
Saknar ditt sätt att säga "hej, hej, hej , hej" typ 100 gånger i rad
Saknar dina godnattkramar
SAKNAR DIG!!


Jag vet att det är vissa av dessa saker som jag stör mig på när du är hemma men när du inte är här blir allting så tomt! Lillasyster du är en av tre underbara syskon jag har ♥ ingenting betyder mer än vad ni gör! Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket ni tre har gett mig i livet eller hur mycket jag älskar er!
Nu är dessutom underbara Josefin Hansén hemma för att stanna, iallafall ett år det har hon lovat mig. Oj va mycket vi har missat i varandras liv och vi märker på varandra hur vi har mognat och utvecklats åt många håll. Snackade konstant i 5 timmar på kvällen och sen ytterligare en timme på morgonen men har ännu inte sagt hälften av det jag vill (A) Skulle kunna tillbringa dagar i rad med dig sötnosen lär inte tröttna på ett tag!!

Idag blir det en chill hemmadag ska bli väldigt skönt faktiskt!
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Åh, Syskonkärlek är verkligen det Finaste som finns <3

2010-10-06 @ 22:07:55
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0