Jobbigt med jobb!!

Go kväll!

Nu ligger jag äntligen i min säng efter en jobbig eftermiddag på jobbet. Mina fötter värker men har lyckats få i mig mat, duschat och satt igång en maskin med all min tvätt från helgen så känner mig nöjd! Ännu mer nöjd är jag över att jag inte somnade idag på jobbet! Blev dock sönder flummig någon tid där på mitten och alla undrade vad jag gick på men jag blev bara övertrött och skrattade åt allting x) Tycker liiiite synd om Johan, Lollo och Love som fick stå ut med mig men jag tror också att det livade upp stämningen lite faktiskt! ;)
Mina fötter behöver massage någon som ät frivillig eller?? (A)

Haha för övrigt går inte glittret från igår bort när jag duschade så folk kommer även imorgon hitta blått och grönt glitter i håret och i ansiktet på mej! ^^ Men det är vell fint :D

Nu ska jag nog sova iallfall !

Puss kram

Kommentarer
Postat av: Love

Har också ganska ont i fötterna nu...även om du säkert har det värre:) Du kan få massage nån annan dag om du har ont då dvs. Nu ska jag äntligen få ta mig en dusch, måste vara vaken mellan 8-12 imorn (idag)...dygna??

Ha d bra, vi hörs

puss

2010-05-17 @ 02:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0