Natalie 18 År! =D

God Natt (:

Yes, om ett dygn står vi där på dansgolvet och det är bara 30 minuter kvar tills alla kommer brista ut i "ja må hon leva"! Natalie det kommer bli en oförglömlig Natt ;)
Det är först hemma hos Lisette och lite förfest och sen bär det vidare till Karisma. Har aldrig varit där så det ska bli kul med något nytt ställe trots att jag är väldigt kär i parken (A) haha! Och det är halvapriset på entren om man är klädd i glittriga kläder så jag har letat runt lite i mammas gaderob och hittade en del. Men det är dock inte super snyggt så jag får se hur det blir. Skulle varit väldigt bra för jag är inte så rik denna veckan innan lönen kommer^^ Varför ska alla pengar bara försvinna :(

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle plugga men så var kusinerna här så det blev middag och efterrätt så det blev ingenting med skrivanden på arbeten inte... Börjar känna mig ganska stressad med skolan nu.. Det är typ ingent kvar och fattar inte hur jag ska hinna plugga till allting:S men det löser sig alltid på något sätt!

Tjing tjong nu ska jag iallafall sova... Eller jag vet inte.. kanskeeee... ;)

Puss kram på er alla !! ♥

Tack Anton på jobbet som låter mig göra "långa-personers-sysslor" så att jag växer ;) blev tydligen 10 cm längre idag men det är ingenting jag har märkt av så mycket.. det kanske kommer långsamt, vem vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0