Piercing ;)

Hej tjolahopp idag var det fan en bra dag =D

OOhyes jag har piercat tungan ;) hälften impuls och hälften planerat (A)

En person gjorde mig riktigt pisst off men sen löste vi det så inga problem :) Och sen finns denna underbara Ida Wagner som känner mig och visste att om hon skulle förseslå att hon skulle följa med mig och pierca mig så skulle jag bli glad!!! Och gissa om jag blev det! x) Har tvekat jätte länge mellan naveln eller tungan men va fan, varför inte göra mamma riktigt arg när man väl är igång .... ?  Nej men jag tycker det är snyggast och sexigast och roligast i tungan så det fick bli så. Jag hann inte ens bli nervös innan för allting gick så fort.

Att alla har sagt att det inte gör ont är enbart lögn!!
DET GÖR ONT!!
men bara i 3 sekunder (:

Nu har jag lite svårt att äta, spotta och tungan är lite svullen. 400 kronor försvann och mamma kommer flippa sönder när hon får reda på det imon, men det är lätt värt det trots allt detta!!

Pappas reaktion: "hahahhahah, va löjligt, har du gjort det där, jaja, jag hoppas du får pengar för att göra det i någon undersökning för det finns vell ingen som betalar pengar för att göra något så dumt och fult..."
Mitt svar: "pappa du är en 47 årig gubbe, jag skulle blivit äcklad om du skulle sagt att det var snyggt!"
Känn dig ägd pappa ;)

Blä på er (:

Kommentarer
Postat av: Love

så jäkla sexigt!!!

2010-05-25 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0