Plugga

Okej, jag har kommit på att om jag inte börjar plugga nu kommer jag få panik över allting jag måste hinna göra innan skolan slutar. har 3 arbeten som ska in, en redovisning att skriva och 4 prov. Go for it Louise :D

Och snälla snälla vänner peppa mig nu för fan annars kommer det inte alls gå bra :(

Puss på er alla ♥ !!


Dåligt att jag förväntar mig så mycket av mig själv och alla andra, det är inte bra för jag blir bara så besviken när det inte blir som jag har planerat och tänkt mig.... Ska nog sänka kraven på världen!

Kommentarer
Postat av: Love

Kom igen Louise, du kan klara det! Jag tror på dig, jag vet att du längtar till sommar och den är snart här, du har bara lite (mycket) kvar. Men kämpa på och om jag kan hjälpa dig med något ring bara. Jobbar som sagt nästan inget denna vecka så om du behöver min hjälp till något så ställer jag upp!! Kramar

2010-05-17 @ 15:31:25
Postat av: Lollo

Love du är allt bra snäll. Men tror tyvärr att det är allt för mycket fokus på naturämnerna så dock kan du nog inte hjälpa mig så mycket med just plugget! men du får hjälpa mig att hålla humöret uppe. För om jag ska plugga så mycket som jag borde och har planerat kommer det behövas, jag blir nämligen inte lycklig av att plugga ^^

2010-05-17 @ 16:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0