Skolan, fuck off!

God eftermiddag!!

Jag är så sjukt trött på skolan nu... försöker jobba så mycket som möjligt för att ha ngt att skylla på över att jag inte hinner plugga :P haha känns kanske inte så smart med va fan... Skolan är inte allt.. eller ???? :S
Klarade iallafall av Nationella MatteC provet idag, tror det blir ett VG så där är jag nöjd.
Otroligt stolt över att jag stannade kvar i skolan i 2 timmar för att ha en 50 minuters svenska lektion... Det var värt det för vi fick glass och sitta och spela spel , tur för skulle inte pallat sitta och anteckna massa ointressant som jag ändå inte bryr mig om och kommer glömma av efter provet....

Ikväll är det match --> Stolpskott BK-Bolltrollarna <--
Ska iväg om en halvtimme så idag kommer jag inte heller kunna plugga ngt ^^

Ikväll kommer mamma hem..... om detta är sista gången jag har tillfälle att kommunisera med er pga att hon dödar mig så vill jag bara säga att jag älskar er alla ♥ det är ni och inget annat som har gjort mitt liv till det fina jag har (:

Puss på er :)

Ps. min tunga är vääldigt svullen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0