Välkommen SOMMAR!!

  • Skrivit flugrapport och skrickat iväg det till Helena - CHECK!
  • Skrivit färdigt historie redovisning och skrickat iväg till Nin - CKECK!
  • Kollat på två avsnitt av True Blood - CHECK!
  • Druckit 2 koppar te och tryckt i mig 2 vitlöksklyftor - CHECK!
  • Kommit på mig med att man inte kan äta lika mycket när man är sjuk - CHECK!
  • Öppnat dörren för sommaren - CHECK! CHECK! CHECK!
SOMMAREN KOM DEN 18/5, VÄLKOMMEN SÄGER JAG!
Efter att ha konstaterat att molnen äntligen skingrat sig och solen lös gick jag ner för att kika på termometern (utan några större förhoppningar) och märkte att sommaren äntligen har beslutat sig för att återvända!
20 grader är ju inte helt pjåkigt! Så det blir nog till att sätta mig ute och göra lite matte idag också, om jag orkar göra det också blir jag riktigt riktigt stolt över mig själv :D (Y)

Jag kom dock på någonting som gjorde mig deprimerad , imorgon ska vi sprina riskulla på gympan och kanske kanske ska göra det, men kommer ju inte riskera att blir sjuk igen genom att ta ut mig och därför kan jag inte förbättra min tid från i höstas :( och vi har match imorgon också och den ska jag vara med på vare sej jag är frisk som en nötkärna eller sjuk som en kråka! Det är ju bottenstid detta måste vi vinna!! (:

Puss på er alla njut av det vackra vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0