Vilken kväll och natt ^^

Godmorgon!

Fråga inte varför jag är vaken jag kan inte somna om. men det är nog bra att jag inte gör det för då kommer jag bli jätte trött direkt efter och ska jobba så det är lika bra att hålla sig vaken. Jobba 12.30-20.30 idag. Alltså jag kommer somna på min sista rast x) tur att det är extra sovmorgon imon då vi ska på studiebesök på Aztra Zeneka... Hoppas det blir bättre än vad alla andra har varit...

Idag fyller underbara Natalie Ivgi år och inatt var jag, Kajsa, Lisette, David, Erik och Danielle ute på Karisma och firade henne!! För fest hemma hos Lisette shit va jag verkligen märkte min gräns kan jag ju säga x) Drack alldeles för fort och för mycket :P Men sen blev det bättre och när vi väl var inne i stan kände jag mig mer eller mindre nykter igen så det var ju lite fail ^^ haha! Träffade en jätte go kille så var inte så social med alla andra alltså verkligen förlåt förlåt förlåt... Ska ge gengäld nästa gång jag lovar!!!
Någon jävla idiot stal Lisettes dyra telefon också.. jag fattar varför du inte var så pepp efter det, det förstörde ganska mycket, jävla pucko verkligen så jävlia dåligt!!
Tack iallfall Natalie och Danielle som ville stanna lite längre med mig för jag var sjukt pepp hela natten (A)

Nu ska jag väcka vackra Natalie om 10 minuter och hoppas på att få lite frukost och sen över till Lisette för att hämta mina kläder och allt annat (:

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0