Halloween!!

Ja, jag vet att det är jävligt långt kvar till Halloween men anledningen till att jag pratar om det just nu är att Jag och Lisette just har planerat in våran HalloweenFest!! Den kommer att bli den 30 Oktober! :)

Reglerna är simpla:

Jag och Lisette håller i det hela hemma hos her place!
ALLA måste klä ut sig!
Om man bryter mot denna regel får man straffa 2 ÖL. En till mig och en till Lisette!
Om man inte vill/kan straffa ÖL blir man utslängd!
Alla måste ha jävligt kul
!

Detta kommer bli awsome!! :D
 Detta blir då min och Lisettes outfit x)



Eller inte......



Ikväll kommer Jocke och innan dess ska jag nog hitta plugga lite och handla godis.

Ha´t gott!!

Fesk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0