Inbrott i skåpet men Nytt Jobb :D

Tjingeling!!

Dagen började cp dåligt med att någon har tagit sig in i mitt skåp sen gårdagen och tagit min miniräknare, mattebok och pennfack. Vem fan vill ha gamla pennor och en matteE bok!?!?!?! 
Miniräknaren förstår jag, den kostar 700 kronor så är säkert värd 500 kronor. Men hur faan tar man sig in i ett skåp som är låst!? Så jävla förbannad blev jag. sparkade och svor :P folk måste trott jag hade Damp.. men det kan jag nog erkänna att lite damp fick jag nog... sån jag är x)
Fick en ny mattebok av läraren oh ett nytt lås av skolan och pappa lovade att betala en ny räknare till mig. Men sk givetvis polisanmäla det och se om jag kan få ut någonting på någon försökring eller så.. men hemförsäkringen täcker ju knappast när jag är i skolan och vadå.. vad finns mer? well well cykkelställ :)

Jag fick det jobbet jag sökte i tisdags :D Känns skit bra!!!!
första jobbtillfället är lördagen vecka 46 :) öppning 7-12.
Sen vecka 47 tisdag och onsdag 16-20.30 och lördag 7-12.
Hur kul som helst med nytt jobb och så men kommer sakna alla på donkan jättemycket!!

Haha luckan på min telefon trillade av innan när jag lekte med den så den ser helt cp ut ^^

Ha det underbart alla !!!
Jag TAGGAR lördag och HALLOWEENFEST :D -->med underbart folk!! ♥

Vill tacka Ida Wagner och Lovisa Nordqvist för att ni gör mitt liv så fint (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0