Min familj har blivit galen....

Julen, det är ju egentligen otroligt tråkigt! Kankse den tråkigaste högtid vi firar här i Sverige. Man borde fira Halloween 100 gånger mer än vi gör här i Sverige, som i USA, där är det en jättestor grej och det är ju skitkul :D Men men, det är ju inte jag som bestämmer över Sverige verkar det som... tyvärr!

Iallfall, Julen då. Det är samma sak hela tiden, det är kallt, det är mörkt och det är typ ingen snö på julen! Nej det är det faktiskt inte för den kommer efteråt!!!!

Men min familj håller inte med mig.. jag känner mig inte som en i gänget här hemma när det är jul. Frida sätter på julmusik i november (men skulle nog helst vilja börja redan i september) och mamma pyntar som en galning.

Nu har de blivit ännu mer tokiga... de har bestämt att vi ska ha ÅTTA ADVENT HÄR HEMMA!!! ÅTTA STYCKE!?!?! Vad är det för J*vla påhitt!?!?!?!? Räcker det inte mer fyra??
"Det blir ju så mysigt på advent, och då kan vi ju ha flera!!"   Mamma har fått ngt hårt i huvudet...

Lisette har lovat att jag får fly till henne och hemma hos Jocke är nog också lite av en fristad, han är iallafall lika ointresserad av julen som jag är, hoppas inte hans mamma är lika freak i huvudet som min mamma när det gäller julen...

GRATTIS KAJSA TILL KÖRKORT!! DU ÄR BÄST!
nu faller alla konstiga saker på plats som du sagt de senaste dagarna :P

Kommentarer
Postat av: Tvilling <3

haha allt faller alltid på plats tillslut ;D



och jul ÄR mysigt! <3

2010-10-26 @ 19:44:12
URL: http://kajsabertilsson.blogg.se/
Postat av: Erika

asså är ni serri? 8 advent? är det ok om jag inte besöker ert hem för en typ "riktiga" första advent? ;)

2010-10-27 @ 08:24:21
URL: http://ernilsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

erika... jag kommer ha full förståelse för dig!!

2010-10-28 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0