Nu då helgerna är heliga!

Godmorgon! Klockan är alltså 07.00 och här sitter jag, kunde inte somna om :/
Det är så det är med mig... Är j'vligt kass på att somna om!!

Igår började helgen med dunder och brak med att jag jobbade.
Eller, först fick jag lurat med mig Ida till jobbet och fixade så att hon fick en intervju!
Guess what... Hon fick jobbet, fan va grym jag känner mig!!
Nej jag kanske inte ska ta på mig hela äran men en del av den har hon tillgett mig faktiskt :)
Kommer bli så himla kul att jobba tillsammans med dig Ida Wagner! Blev lycklig när jag såg dig på personaluppställningen!! :D

Helgen fortsätter idag Lördag med att jag ska lura med min lillasyster till jobbet och hon ska få lämna in sitt cv och å hoppas vi att hon har samma tur. Hon behöver verkligen ett jobb!
Och Frida Bertilsson det skulle varit sjukt roligt att jobba med dig också :D
Så jag ska jobba 11.45-14.15, ojojoj vilket glidarpass sånt gillar vi.
När jag slutar kommer Lisette Pålsson stå och vänta att också söka jobb hos oss!
Alltså detta kanske verkar lite överdrivet men vi håller just på att anställa nya och jag vet att Lisette är desperat efter ett jobb så varför inte försöka när chansen uppenbarar sig :)
Dessutom behöver vi verkligen nya! Har varit kaos nästan hela tiden de senaste 2 veckorna jag jobbat för att vi inte har tillräckligt med folk.. så ska det INTE vara!

Eftermiddagen kommer spenderas med Lisette då vi ska bege oss till Shock! för att leta corsette till mig.
Sen ska vi vell hem till henne och ha det trevligt fram tills vi tydligen ska ut på kvällen för att fira att Jessica fyller 18 år. Är inte så himlans rik just nu så det får bli en mycket sparsam kväll men hoppas på trevligt folk.

Söndagen kommer jag vakna upp hos Lisette för att bli hämtad klockan 9 av fotbollstränaren och då bär det iväg till Bergum för att spela sesongens sista match. Jag vet, jag spelar egentligen inte fotboll men när man inte har något att göra och bli tillfrågad kan man lika gärna vara med tycker jag :)
Sen åker jag hem till Jocke för att plugga lite och sen åka med han och kolla när han spelar dubbelmatch.
Har inte sett han spela innan så det ska bli kul :)
Sen hem till jocke och där tog helgen slut!

När jag säger att helgerna är heliga för mig menar jag det verkligen!!
Men kanske dock på ett annat sätt än alla andra.
För mig går helgerna ut på att hinnna med så mycket roligt som hellst så att de inte bara glider mig ur händerna.
Om man gör mycket saker känns det som om man har haft helg längre tycker jag, mer värdefullt!
*************************************************************************

Hade tänkt avsluta mitt inlägg idag med en bild från förra helgens firande av att David Bergqvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0