Studenten 31 maj!!

Hej Hopp!!

alltså jag vette fan varför jag börjar skriva här igen.. det är ändå ingen som vill läsa om mitt alldagliga liv. Men det är tydligen någon som kollar min blogg varje dag!! Show yourself säger jag :P Har inte uppdaterat bloggen på typ 2 månader kanske men ändå är det någon som kollar varje dag.. eller så kanske det bara är att det står det för att göra mig "glad". Fast jag vet ju inte varför jag skriver så bryr mig inte om någon alls läser. Sen om någon vill lägga sin värdefulla minuter av sitt värdefulla liv på att läsa om mitt värdefulla liv så är det ju dens eget val!!Do as you want!! :)


Iallafall!!
Sista året nu då alltså. Med andra ord STUDENTEN NÄRMAR SIG!
Och nej!! Jag är inte tidigt ute med att längta för det får jag göra så mycket jag vill.
Slippa skiten och känna att man har lite kontroll över sitt liv.
No fence för dem i min skola som läser detta, gillar er givetvis :)

Studentmössan är beställd och Studentmötet är avklarat! Känns nära

Jaja, hopp och lek! (:

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Du är inte ensam om att längta till Studenten :D

2010-10-06 @ 22:06:29
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska dom i din skola inte ha staket?

2010-10-07 @ 01:04:20
Postat av: Tvilling <3

Kajsa är kungen, jag ska lära dig ALLT jag kan om att blogga ;)

2010-10-07 @ 07:36:10
URL: http://kajsabertilsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Kajsa fan va bra!!



Angående denna anonyma som har skrivit någon om staket så fattar jag inte ett skit :P

2010-10-08 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0