Vad ska man välja??

Hejsan..
Sitter just här och funderar över en sak. När det händer mycker saker i livet samtidigt som är intressant eller att man har funderat över många "intressanta" saker under samma dag och sen ska sammanfatta det i ett inlägg kan det bli fasligt tråkigt. Typ som att man bara rapar upp allting, och vem vill läsa det... NOBODY!!

Därför borde man välja ut en sak bara, men vad händer då med alla andra roliga eller trevliga eller intressanta saker som har hänt och så ?? Bara försvinner de bara för att de måste konkurera med andra saker som är bättre, lite diskriminering kan jag tycka!!

Oj nu tappade jag ämnet lite :P

Typ idag har jag:
♦Blivit sjuk
♦Haft ett svullet högeröga hela dagen. mycket obehagligt! (men ingen såg att det var svullet...)
♦Fått tillbaka mitt matteprov (fick ett klart G vilket jag inte är nöjd med)
♦Varit på möte på universeum inför projektartetet
♦Avstått träningen och kännt mig mycket dålig pga det...
♦Suttit i två timmar och kollat på mega dålig TV för att jag inte orkade något annat
♦INTE PLUGGAT.... (vilket jag verkligen skulle behövt)
♦Fått en arbetsintervju till nästa tisdag klockan 8 i varberg. (mycket glad över!!)

Så alltså, vissa av dessa kan man ju med ens solla bort, ex är att jag blivit sjuk inte speciellt roligt att prata om, och att jag inte pluggat är ganska normalt och jag skriver ändå så mycket om hur jobbigt jag har det i skolan så vi kan nog hoppa över det... matteprovet ingår ju också i skolan och det är inte sååå kul att läsa om så det skulle nog inte vara smart att skriva om något tråkigt.. eller?!??!

Så då har man ... (att välja på)
1. Mitt mystiska svullna öga
2. Mötet på universeum
3. Träningen
4. Tv-tittandet
5. Arbetsintervju

I detta inlägg tänker jag ju inte prata om något av det så detta känns lite onödigt..
Men jag menar, det är ju knappast någon som läser min blogg som inte är kompis med mig och jag pratar ju med mina kompisar om ALLT INTRESSANT som händer i mitt liv så egentligen är detta hejdundrande onödigt.. Men jag menar, vad ska jag annars göra.. Plugga Fysik B?? -Nej, skulle inte tro det...

So long :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0